April 02, 2011

jet lag

bismillahirrahmanirrahim

heyyy,

baru je semalam aku create blog.hari ni dah update.heheh.
its not like im addicted already but,im just have nothing to do petang petang cam nie.(alasan) soooooooooooooooooo,
 apa yang aku nak cakap.
hmmmmm... haaaahhhhh!!!!!!!!!!! 
firstly,
aku teramat amat lahhh rindu tahap gaban kat family ku tercinnnnnta kat malaysia tu.
especially adek.
 huhhhh.
hes like my bestfriend,though baru 5.hahah

 pelik?
 nahhh.

aku cerita semua kat dia,sokayy kalau dia x faham ponn.
apa pun aku memang men spoil kann dia.heh
 i miss my beloved ibu jugak.
SANGAT

wuu wuu ~ rasa nak ter burst lah pulak nih . T.T

sebenarnyaaa aku still dalam adapting mode lagi ni,a.k.a jet lag. 
gara gara flight 10 jam 14 minit selasa lepas.penat oh.

* * * * *

apa yang aku nak coret coret kan lagi heh ? . . . . . . . . .
got nothing.

so long.

No comments:

Post a Comment