June 10, 2011

insomnia ke panas ke hape ke

bismillahirrahmanirrahim

dear kelapa,

malam ni aku rasa xboleh nak tido.penat mengiring kiri, iring kanan,pejam mata,xselesa pulak.pusing depan.rasa insecure.duk meniarap, 2minit bangun balek xboleh bernafas.last last on google buka new tab, kelapa dan orked jugak aku pegi. ushar chatbox takde orang nak chat sekarang. semua pakat dok membuta lagi pagi pagi ni kat rumah. -.-'

apalagi, update belog lah jawab nyaaa. hehs

just so you know, malam ni panas gila! gila pun xpanas macam ni.maybe thats the major reason aku tak boleh tido.even kat malaysia pon aku memang tak boleh tido kalau panas. so, xheran laa kalau aku tak boleh nak tido malam ni.

apa yang aku nak buat apa yang aku nak buat?

nak layan merong. tapi takde lah pulak.hklbr? hooo, ofkos tak.pepagi buta ni.dah la sorang sorang ni. hmph. tak lah jawabnya. nak buat apa. confuse tahap gondol *ah, betul tak aku guna ni? heh.

yeah! finally, aku dah tahu nak buat apa.layan hindustan.baru feel malam malam macam ni.sorang pulak tu.hee.syok syok. okayy lah. nak date dengan shah rukh khan jap.

shah rukh khan ! wait fer me yeah (gedik lagi)

okay okay

shut it up!

so long :)

No comments:

Post a Comment