June 09, 2011

cakap lebat

bismillahirrahmanirrahim





dear kelapa,

okayy, aku tahu aku cakap LEBAT oh semalam.
aku janji la. amnda la. last last aku bukak jugak. =..=
actually, menyesal gak bukak sebab i've got something through facebook.
which is aku tak akan tahu kalau aku tak log in. menyesal ohh. sedih sedih
geramnyaaaaaaaaaa better aku xbukak.
tu macam hint besar jugak supaya aku xbukak facebook. ommaa ~

haihhhh, awat dok pikir sangat nih.

tapi sumpah benda ni ganggu aku

arghhhhhhhhhhhhhh



***

regarding to biochemistry;

damn!

for the oral test, aku dapat doktor luar,
from cairo uni kot.
soalan langsung menyimpang dari written exam.

tapi kan
let bygone be bygone.
do my best
and leave to ALLAH all the rest.

HE knows the best.

kan kan kan

:)

No comments:

Post a Comment