September 21, 2011

doa dan anugerah

bismillahirrahmanirrahim


hey :) Okay, sumpah lama tak update. hehe. Ye lah haritu aku exam kan. So, tak ber belog lah *padahal Facebook and Twitter 24/7 kot!* Hmph. Okay there's nothing on my mind except for the 'Dur thani' results yang masih tak tahu akan keluar bila. Erk! Sumpah cuak. So, sama sama lah kita doa kan eh for the excellent results for all of us :) Syukran awi awi lovers ;) Sesungguhnya aku tak nak carry paper. Ya ALLAH bantu aku :) 

Izzati dah balek Egypt four days ago :D weee! and thanks to her boleh lah rase kuih raya! Thanks much! Enough mumbling :X Lets get to the real bussiness. Okay, post title punya lah pergh kan. hehe. saje nak buat gempak. what? tak gempak. tak apa lah. :) still fine.

Regarding to my Dur thani Exam. I've learnt a lot :) and even better, I received much loves and tender kind from people around me. sangat appreciate itu. :') even, lagi ramai yang bagi kata kata semangat untuk aku :) Terima Kasih sangat. ALLAH tak kan memberi ujian kepada seseorang hambaNya melainkan yang mampu ditanggung oleh nya. Di sini, aku tahu aku mampu untuk hadapi ujian Nya, dengan bantuan family and friends. Yeah, at first memang aku rasa aku tak mampu dan tiada kekuatan nak hadapi semua ini. This is the first time for me. and I felt down. Serious. memang aku rasa macam end of the world. Nevertheless, I got relaxed and I have ALLAH to put my faith in. So, I tried my best for the second time. and I do pray for ALLAH to give me chance to give my best again. This is not the end. He knows what best for me. :) 

~ Aku mohon yang terbaik dari Mu ya ALLAH ~





No comments:

Post a Comment