July 20, 2011

when the RANDOM stuff is packed altogether in a post

bismillahirrahmanirrahim


hey, lama gila tak post. Sorry, schedule packed! Banyak travelling, backpacking (padahal pusing tempat sama je) ye lah, Cairo dah manyak kali pegi tapi Theme Park tak sampai sampai pon. tu tak kira Pyramid kat Giza lagi, Azharian Park, banyak woh tak menyempat pergi lagi. Takpe lah, slow slow, at least Genena Mall dah sampai, heh twice pulak tuu. hahah!

After exam haritu terus ke Mansoura, then Cairo, tido rumah Farah. kesian gila ganggu dia waktu exam, tapi tak sanggup nak tido RKB. heh gila jahat :bb 
aku ni, cuti lama lama, Harry Potter 7 : part II tak tengok tengok jugak :(
duk Cairo lama lama bukan nak pegi tengok. hmph, sebenarnya nak gi, nak sangat tapi tu lah, asyik xsempat je. bia ah , next time. Its not a big deal pon ;)


Hah, pasal rumah sewa ni. Err. aku tak tahu nak cakap camne tapi Ah macam tak nak gi rumah kat Qawmiyah tu. sebab jauh dengan Zatie. yeah, pity her kalau both of us pindah dari Salam. Actually, im not sure myself. Rumah tu okay, ada perabot bagai. suka.tapi aku pun dah cakap kat Adi nak gi tengok rumah. Aku takut dia ingat aku betul betul nak masuk ah pulak. Lagipun he told baba bout this -.-' Banyak benda xsettle lagi ni. Cmne ni, rumah lain pon xcari lagi. I need more options to make a mind. hmph! 

Esok ni pulak nak ke Alexandria. Just as busy as bee. cakap je lebih. Tiket tren tak beli lagi. Pagi esok kena pi cari. aku rasa nak gi tengok rumah lah esok. tapi Ah xtahu lagi pukul berapa sampai, so aku xboleh appoint lagi kat adi. kena tgu Ah sampai rumah and bincang sama sama. And aku rasa trip to Alex kena tangguh a day -.- 

Kalau pegi tengok rumah after we back from Alex? tak lama sangat ke? aku dah la tak inform kak yam lagi ni. Aku nak cakap, dia x abes exam lagi. So, taknak ah put pressure -.- aku ni x plan betul betul. ni yang buat aku serabut sampai ke perut ni. I cant say which one I have to settle first. In the end, theres nothing that I have done. :(( I hate this kind of feeling.



No comments:

Post a Comment