August 16, 2011

babuuuuuuuji

bismillahirrahmanirrahim


morning :) hai. Its just so early in the morning yet Babuji dah menggila. berjaya melaksanakan prison break untuk kesekian kalinya. tapi kali ni, kantoi dengan aku sorang. so,...... BIG GRINs, hehehehe.. mama Ah sedang enak melayari mimpi. Its just us okay, Babuji..hihi *EVILLLLLLLL*
-kidding!-

mesti Kuti cuak gila.HAHA! jangan bimbang lah, aku tak kacau Babuji mu ouh. hap.p..y lah.. ouch!! *shoot!* nates.(he just bite me) kureng punya babuji. aku humban balek dalam cage baru tahu. haihhh! seriously, i hate you *ti, jange maroh aku. I'm innocent *puppy eyes*. sungguh, aku xkacau pongg binatang itu, yet dio mari kekoh aku. wuu wuu~~ babujiii


BABUJI. seekor tikus. tikus belanda. as known as hamster. tapi still a tikus. I dont adore him much tho he's as cute as . . . err whatever lah. he's got panda print on his body. cool huh? ni bukan pet aku nor teah. his mama kat malaysia sana. senang lenang duk makan nasi kerabu four days in a row ya... hee. so, aku and ah have to babysit him till she got back here. actually, ah je yang jaga. most of the time. ;) aku ni tukang tengok je. and tukang report if dia buat prison breaks or anything yang mencurigakan. -.- 
Sohhh, to mama babuji. balik nanti kena belanja Ah tuuu~~ ;)) 


BABUJI ni sangat lah active tak kira masa di mana jua. =.= antara aktiviti aktiviti (bm salah) yang digemari beliau adelah ; biting. suke sangat menggigit. kalau gigit kacang ke, kayu ke, normal lah. ni suka gigit besi. gigit plastik. ==' ganas betul. Next is ; climbing. hoo yeah! suka panjat panjat cage and jatuh bunyi gedebuk sebab buntut besar. hehe. suka rolling (?) hmm, guess its normal for a hamster ;) Ha, ni satu lagi hobi beliau. ni fevret kot ; prison break!! suka je Babuji ni tiba tiba buat suprise birthday party ada dekat sebelah. takpun buat suprise love-bites! hmph! Babuji ni, memang lah. grrr~



Ololo. muka minta sedekah. *muka minta penampar pon boleh XP*

one of the prison break spot! hasil dari gigitan babuji sendiri. eh eh, babuji nak enterfrem kat tepi ouh

yeahh!! berjaya meng enter-frame kan diri. proud of you :')

-rolling and rolling :D "the rock n roll BABUJI is in the haus yo <3

kuti tengok ni! babuji panjat. nanti jatuh haa

oh, goes higher







say hello to Babuji ;D 




ps. dont buy hamster. KIDDING!




5 comments:

  1. siriyes come.and the name is soooooo adorable :P

    ReplyDelete
  2. wat?????sangkar die gigit???plastik habis die ggigt???ya rabbi.......pahtu,sek mu jago gano>>>sie ko pok2 mu..uwaaa...tunggu aku kelik...

    ReplyDelete
  3. KUTI; yess! plastic. fyi, abih sangkar dio berlubang lubang kat edges. sebabnya dia gigit sendiri. sapa nerak dio duk kekoh plastic tuh. tulah spot dio lari tubek =.=' babuji2....

    ReplyDelete