August 05, 2011

bismillahirrahmanirrahim

Finally, nemo and kuti dah selamat ke Cairo Intern. Airport. semalam penat gila, ulang alik dengan nemo dari Kafr Zind ke Salam. dah tu, ke Mahattah lagi. penat gila oh. dari pagi, full up sampai ke malam.  kitorang berbuka pon makan megi je, sebab tak sempat and nak cepat. hmmm, malam tu kena angkut barang lagi.  20 kg kott. kesian gila nemo, dia beli honey dew tapi xsempat nak makan. aku pun lupa nak potong kan -.-' sumpah letih gila, trifle pon lupa nak buat. kesian sesangat kat nemo. im sorry. sooooooo sorry. nanti blek sini blek aku tebus okay? betul betul penat semalam sampai aku terlupa. semalam tido 4 30 am, manalah nak bangun pukul 7 pagi.. natijah nya, aku tak terhantar kuti T.T silap lagi. sebab aku betul betul lena oh. tak terbangun. kuti, im sorry...

semalam pulak, my dear Ah injured. gara gara laptop compaq yg terlepas dari tangan jatuh right on her toe. ibu jari pulak tu. sakit gila doh. bengkak bengkak. till this morning pon bengkak tak surut lagi... :( dah la haritu pon dah pernah sprained ankle dia tu. and tak fully covered lagi, dah kena benda laen. nak kata clumsy, tak. uh, pity you.. get well soon!

farah pulak, stuck in the house. kesian. datang jauh jauh., tapi dok rumah je. ye lah bulan puasa. takde sape nak jejalan kat mesir yang panas membahang ni. seryes panas gila. ala, nama pon gurun kan. -.-'' dehydrated je. puasa pon panjang. 16 jam. mana tak penat dengan panas macam ni. tapi, takpe. ni kan Ramadan :) everyone waited long enough to meet up Ramadan again. :D


okay, thats all. lets rejoice our Ramadan with all the good deeds and prayer. happy fasting :)




1 comment:

  1. wuuuuuuuuuuu..sian mu..hahha...x pe je x hantar aku...never mind..ngee

    ReplyDelete