August 06, 2011

untitled dish

bismillahirrahmanirrahim


hey hello! to fara, welcome to the club! hoo yeahh!! :DD akhirnya, datang ponn kauu nie. rajin rajin lah update eh. ;) 


ha, tadi aku masak untuk bukak puasa. as fara's requested, nak masak sambal telur. aku pun dengan confidentnya gi lah prepared bebahan ni. dah siap siap semua. and masa aku tengah tumis bawang tu. aku realize yang bahawasanya cili serbuk sudah habis -.-'' Gosh! im doomed! aku blurr sesaat dua. tak tahu nak buat apa. bawang dah tumis. kalau nak tukar buat kari boleh, tapi aku dah masukkan air asam (aku taktahu if kalau dah masukkan air asam boleh tukar jadi kari or tak) plus, telur pon aku dah siap rebus and goreng. *sigh* TT.TT

then, dengan tak semenanya aku pi tambah susu (replacing santan) anddd~~ blurr kejap. and aku put in serbuk kari rempah yang aku jumpa dalam kotak =.= kacau punya kacau.... aku pun add on some sugar and salt bla bla.. and aku pun blurr lagi disitu. Later on, aku taruk asam keping =.= sumpah aku taktahu apa yang aku masak. bila ada rasa sikit aku tambah bawang and cili and aku off kan stove. sumpah aku tak tahuuuuuuuuuuuuuu TT.TT

nasib baik Ah dengan Fara makan je.. heeeee~~ kesian. Aku sendiri takde gut nak makan (sebab aku lihat sendiri apa yang aku lakukan) diorang takpe la. and aku rasa kalau ah and fara tengok aku masak tadi, dorang pon tak makan. lauk apa la yang aku masak harini =_________________________= 


ps. sorry loves. and thanks much sebab sudi makan :')



2 comments:

  1. sedap r jue!! thanks for mouth-watering meal tuh.. nyam2!! tpi lpas bce kisah sbnr nih,pening lak tetibe.. apekah?? =________=.... HAHA =P

    ReplyDelete
  2. hahaha. nyesal pulak aku buat post ni =.=

    ReplyDelete